In the jungle the mighty jungle... - Reisverslag uit Pai, Thailand van Hannah Cremers - WaarBenJij.nu In the jungle the mighty jungle... - Reisverslag uit Pai, Thailand van Hannah Cremers - WaarBenJij.nu

In the jungle the mighty jungle...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hannah

17 Februari 2009 | Thailand, Pai

Aloha vanuit het hippie oord Pai in het noorden van Thailand.
Ik ben alweer een week onderweg denk ik, en ik weet nu al niet meer waar ik moet beginnen met vertellen.
Ik ben nu twee dagen in Ayutthaya gebleven en ik heb met de belgen die in de bus ontmoetten een hele gave tijd gehad. We hebben met de fiets en met onze eigen VIP tuktuk een grande tour langs alle tempels gedaan. Zeer vermoeiend en indrukwekkend, vooral omdat een kater in Thailand ook gewoon een kater blijft....
Na alle tempels biertjes en het nodige portie cultuur ben ik met de nachttrein naar Chiang Mai vertrokken.
In de trein kwam ik alweer twee meiden tegen met wie ik een kamer heb gedeeld en nu in Pai zit om te chillen en in een hangmat te hangen.
Gister zijn we terug gekomen van een twee daagse trektocht door de jungle van thailand. Echt geweldig!
In die twee dagen hebben we uren gelopen in het regenwoud ( al is het nu het droge seizoen dus er waren geen woeste rivieren, dus ja ik heb t gewoon op mijn gympies gelopen)
's avonds sliepen we in een super romantisch bamboe hut. de tweede dag hebben we op een olifant geregen ( ja ja ik heb op zijn hoofd gezeten.... het arme beestje) hebben we heerlijk gezwommen bij een waterval en hebben we geraft over de rivier, echt geweldig allemaal.
Omdat de foto's denk ik voor zichzelf spreken ga ik nu maar eens proberen om foto's up te loaden.

Fijn feitje om mee af te sluiten; ik had het gister avond koud, omdat het toch even onder de twintig graden kwam, brrrrrrr toch maar twee dekens gebruiken!

Oke dan! Heel veel liefs van mij!

  • 17 Februari 2009 - 07:20

    Walraed:

    Kijk, dat is nog eens het ware werk:oerwouden, olifanten, watervallen en tòch een kater...
    Je weet precies de goeie reisgenoten te vinden: fantastisch. Mooie foto's Hannah. Je kan zien dat je geniet van alles wat je meemaakt. Ga zo door, zou ik zeggen.
    veel liefs,
    Walraed

  • 17 Februari 2009 - 08:18

    Veertjeee!:

    Woehoeee! Jaloers jaloers jaloers :D Klinkt echt heeeeerlijk :D Wel jammer dat het 's avonds zo ontzettend koud is (A) Maar aan de foto's te zien is het overdag toch best wel lekker weer :D En wat betekenen die condooms aan t kraantje? Doe je die wassen en hergebruiken? :P hahaha.

    Nou hier alles prima, weinig bijzonders. Vanavond club met zn tweeen (anke en ik) haha, is dat een record? Maar we gaan lekker naar de film, Slumdog miljonaire, dus dat is weer leuk!

    Nou meis, lekker genieten jij! S avonds goed inpakken, anders vat je kou :P Ik wacht vol spanning op je volgende verhalen!

    Dikke kusss

  • 17 Februari 2009 - 13:13

    Anke:

    Hannie prachtige fotos! ik zie dat je nu al inkopen op de markt aan t doen bent voor onze luminaoutfit,luminadekbedden en luminagordijnen:P leuk dat je al zoveel mensen hebt ontmoet en leuke dingen doet,vooral die hangmat (met cocktail?)kan ik goed visualiseren!geniet ervan!kussie

  • 18 Februari 2009 - 22:48

    Astrid:

    Hey Han, heerlijk he verre vakantie;)! Jij dus ook lekker gechilled tussen de hippies? Leuk om je verhalen vanaf hier te volgen en je fotos te zien, dit zijn weer heel andere avonturen die jij daar meemaakt. Over die kou s nachts kan ik meepraten, brrr het leven zonder verwarming is hard. Geniet ervan!

  • 20 Februari 2009 - 15:36

    Coby:

    het is mij al 2x niet gelukt op jouw reis te reageren, liefs/zoen

  • 21 Februari 2009 - 19:53

    Coby:

    nou ik wil de groeten doen aan je buurman en ik wil grraag die spannende foto van de raoze condooms uitvergroot op de badkamer hebben, en ik zie dat je je netzo vermaakt als in Groningen en dat je nog steeds halve panties draagt in de tropen!!!!! hier hebben we natte sneeuw en wordt mijn tuin door 6 mannen gesnoeid in April en heb ik nog steeds geen goed ontwerp voor je asbak! De tijd gaat dringen

  • 24 Februari 2009 - 20:40

    Walraed:

    Nu alweer een tijdje radiostilte. Zit je nu al in stilte in vipassana? Ik ben benieuwd wat je intussen gedaan hebt, want stilzitten, dat doe je volgens mij niet. Geniet ervan, tot gauw
    kus, Walraed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 April 2009

Aloeta

01 April 2009

Op een bootje

16 Maart 2009

Zennnnnnnn

28 Februari 2009

Certified open water diver!

17 Februari 2009

In the jungle the mighty jungle...
Hannah

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 7165

Voorgaande reizen:

11 Februari 2009 - 03 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: