Certified open water diver! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hannah Cremers - WaarBenJij.nu Certified open water diver! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hannah Cremers - WaarBenJij.nu

Certified open water diver!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hannah

28 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Ja hooooooorrrrrr u leest het goed, ik ben een officiele duiker :)
De afgelopen week heb ik gechilld, gedoken en zeer hard geleerd op het geweldige Ko Tao (een klein eilandje in het zuiden van Thailand)
In vier dagen tijd moest je "s avonds hard leren en huiswerk maken en ging je overdag nog meer leren om in de middag een niet al te subtiele plons te maken in het water.
De laatste dagen hebben we alleen maar in de zee gedoken. Het koraal was erg mooi om te zien, ik heb veel vissen gespot. Aan het einde van de cursus heb je je duikbewijs gehaald en mag je tot 18 meter diep duiken!!
Het is heel bizar om zo diep te duiken maar het was echt een hele gave ervaring.
Vandaag heb ik 6uur op een boot gezeten om weer aan vaste wal te komen en morgen ga ik dan toch eindelijk proberen om mijn jing-jang en zennnnnn te vinden in een klooster hier in de buurt.
De tijd vliegt en ik heb het goed naar mijn zin!
Ik heb mijn camera nu niet mee dus de foto's probeer ik later up te loaden.
Oh ja ik ben inmiddels ook alweer ruim een week in het bezit van Sexy Eric. Hij is geweldig! Hij is zo stoer hij is zo tof ik wil hem nooit meer kwijt.....
Ha ha nee hoor, het is een knuffel van de site waarbenjij.nu die de hele wereld wil bereizen. En ik heb hem gekregen van een nederlands meisje, en ik moet hem weer doorgeven als ik een andere nederlander tegenkom. Je snapt, ik heb hem leren duiken en het is hem gelukt hoor! Ik zal zijn verhalen snel uploaden op zijn eigen waarbenjij.nu
Voor nu een grote auf wiedersehen voor iedereen!

Kus hannah

  • 28 Februari 2009 - 11:12

    Coby/je Moeder..je W:

    Jakkes wat eng om zo diep te durven duiken...knalt je hoofd dan niet uit elkaar? nou blijkbaar niet, gelukkig wist ik dit niet, maar het is natuurlijk fantasties om zulke mooie dingen onder water te zien, heel wat anders dan de Great Barrier Rif in Austr.Hoewel ik daar mij ook in een sprookje waande, behalve de rode ogendie je van de zee kreeg. En nu dus naar een stilte klooster, je gaat ahw een gevoel krijgen van: Let the river flow:Je verandert.

  • 28 Februari 2009 - 11:21

    Je Weet Wel:

    Wordt jij niet omgeven door stoere jongens/jonge mannen a la Eric, ik heb het gevoel dat daar een stroom van hunks lopen door het land en dat je steeds weer afscheid moet nemen van leuke mensen.Nou daar kun je alle tijd voor nemen in zo'n klooster om over ALLES na te denken...laat je niet gek maken!!!moedig hoor!
    en dan weer chillen?

  • 28 Februari 2009 - 11:28

    Maco:

    Larissa heeft eindelijk vorig jaar een jongetje gekregen!Bedankt voor je mailtje en ik ben bijna van mijn marktplaats verslaving af,trek je niets aan van de credietcrisis, er staat voldoende op je rekening.Zeer veel liefs

  • 28 Februari 2009 - 13:38

    Rachel:

    Heeft je hyves foto eindelijk nut! Goed om te horen dat je geniet maar ik mis je wel hoor! Ben gisteren naar den kapper geweest en je raadt nooit wie mij geknipt heeft...Roos jeweetwel die ex van Paul, heerlijk geroddeld over iedereen van vroeger ;)
    Veel succes met het vinden van je innerlijke zelve in het klooster en de groetjes van mirjam en mirjam en erik etc en natuurlijk van mijn pappa en mamma
    Lievs Rachel

  • 28 Februari 2009 - 13:55

    Els:

    Hee Hannah, wat tof dat je die duikcursus hebt gedaan. Ik zat er in Malawi ook over te twijfelen maar we wisten niet zeker of de portemonnee het zou trekken. Supergaaf in ieder geval!
    Moest jij niet ergens een dezer dagen iemand van het vliegveld halen trouwens?
    Met mij gaat alles goed, ik heb eindelijk een bed gefikst (met Anke&bakfiets naar Ikea op en neer waaaah) en maandag begin ik met m'n juco's, spannend! Nog wat random nieuws: gisteren had ik een huisfeest met als thema onder water dus Martijn en ik zijn als pinguins gegaan. :D
    Dan ga ik nu op zoek naar de waarbenjij.nu van Sexy Eric. Heel veel plezier nog daar!!
    Liefs Els

  • 28 Februari 2009 - 16:21

    Coby:

    gaat de buurman ook meteen het klooster in ?
    Zo lees ik nog eens wat van je priveleven via de berichtjes!!!

  • 01 Maart 2009 - 11:51

    Adv :

    wat klinken je verhalen weer heerlijk hannah-like! vind t zo leuk voor je.. ben heel benieuwd hoe het JOU vergaat om spiritueel bezig te zijn. ik zal in gedachten bij je zijn of iig proberen te zijn ;) en dan stuur ik je deze week een megamail met info over mij.
    geniet van alles! dag lieverd, zoenen voor jou

  • 01 Maart 2009 - 14:49

    Mr Martie & La Chick:

    Ha stoere zus,

    Ik zou zeggen 'hou je bek' en kom tot jezelf, hahahaha. Hoop dat het goed is gegaan! Is echt een hele ervaring!

    En verder moeten we dus maar een keer gaan duiken! Als ik mijn diploma weer heb opgehaald (en Dominique ook!)

    Dikke kus,

    Martijn

  • 01 Maart 2009 - 15:32

    Vera:

    Om nog even verder door te gaan op je priveleven... heb je alléén je divingbrevet gehaald of is er nog iemand anders die je goed kent die ook z'n brevet heeft gehaald? (A)... :D Wel even het volledige verhaal op je site vertellen hea :P

    Jajaja hyves blijft nog steeds mijn grootste hobby :D (A)

    Maargoed, echt superstoer dat je je duikbrevet hebt!
    Hoe dichter bij mijn tentamen komt, hoe meer jaloers ik op jou word (en ik was al behoorlijk jaloers :P)!

    Nou lekker genieten maar weer! Kussss


  • 01 Maart 2009 - 16:18

    Els:

    Sorry Han als je moeder dat niet mocht weten :P

  • 01 Maart 2009 - 22:05

    COBY:

    MAAK JE GEEN ZORGEN eLS, IK WEET ALLEEN DINGEN DIE hAAS MIJ VOOR HAAR REIS VERTELT HEEFT EN VERDER MOET ZIJ HET ECHT ZELF WETEN MET WIE EN HOE ZIJ OMGAAT MET MENSEN. EEN BEETJE FANTASEREN IS OOK LEUK ALS MOEDER!

  • 02 Maart 2009 - 12:39

    Marian Cornelissen:

    Dag Hannah

    Wat ben je ondernemend daar zo: petje af. Het klinkt ook allemaal fantastisch wat je aan het doen bent en volgens mij heb je het geweldig naar je zin.
    Krijg zo heimwee naar Thailand en naar Hannah.
    Ben benieuwd wat de meditatie met je doet. Misschien wil je hierna minder doen binnen een week?
    Veel liefs en blijf genieten.

    Marian

  • 06 Maart 2009 - 20:47

    Coby:

    Hoi, heb je al een klooster gevonden om jezelf te vinden? of zijn er andere verleidingen op je pad gekomen? surfen,werken bij zielige kinderen,domweg hangen en kletsen, difterie?

  • 11 Maart 2009 - 14:49

    Coby:

    dinsdag werd ik om 6,50 uur gebeld, hoorde 2 vrouwenstemmen en verkeer soms, was jij dat per ongeluk? ik heb vele malen hannah en hallo geroepen. Er werd niet gereageerd.Verkeerde knop

  • 11 Maart 2009 - 22:07

    Coby:

    van je mobile?, duur grapje anders!!!
    Jij ligt nu te slapen nog onder je dure muskietennet/ heb je ook al die dure dingen van de winkel de ZWERVER gemist? Zeer veel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 April 2009

Aloeta

01 April 2009

Op een bootje

16 Maart 2009

Zennnnnnnn

28 Februari 2009

Certified open water diver!

17 Februari 2009

In the jungle the mighty jungle...
Hannah

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 7163

Voorgaande reizen:

11 Februari 2009 - 03 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: